Besökare Idag Besökare Totalt

Toppskick efter en Toppenkväll på Toppenplejset!


Detta hinkade jag in igår som jag skulle ha betalt för det.
Kopparbärs med jordgubbssmak. *MUMS*
Vanligtvis så är det inte riktigt många som brukar gå ner i mig
med tanke på att det är sällan man är ute och festar.
MEN detta var ju riktigt G O T T !



och vet ni vad det bästa är..jo JAG mår T O P P E N idag.
(iofs ser det ju inte så ut på bilden..men men..)
Förstår att ni vill veta hemligheten..!!! ;)
. . . . . . .
Det stavas M J Ö L K ! ! !
Varje gång jag varit ute och druckit
så hinkar jag in åtminstone ½ l med mjölk
när jag kommit hem.
Visst tröttheten finns ju där nästa dag
MEN man mår riktigt bra sådär annars.
Tror mjölken neutraliserar eller något
MEN skall inte uttala mig så mycket
eftersom detta inte riktigt är mitt område..men men..:)

NU skall jag börja ta natt.
Ha d bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0