Besökare Idag Besökare Totalt

Svärfar rules!

Älskling fick just barnvakt ordnat till den 25.12.
Mitt humör blev åtminstone lite bättre.
Dock var det inte det inlägget före handlade om
MEN iallafall blev jag på bättre humör.
Ville gärna fara på Julfesten dom har här i PLAX
och igår såg det mörkt ut för att det skulle ske
..MEN nu slipper jag/vi att fara tack vare en snäll svärfar!
Tuuuuuuuuuusen TACK!
Väntar såååå...
Eftersom det är VÄLDIGT SÄLLAN jag/vi slipper att fara någonstans
så uppskattar man och njuter till 1000 när det en gång sker.

Kommentarer
Postat av: hanna drake

lyckat!! :) va kul att ni kommer båda två!

tror att hela byns mommosar o moffosar hamnar ti sköta den där kvällen ;)



woohoo

2009-12-21 @ 17:06:26
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

mmmmmmm..:D väntar faktiskt riktigt otroligt mycket..mer än vad jag väntar på själva julafton..:)

2009-12-21 @ 17:14:57
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0