Besökare Idag Besökare Totalt

Vårt lilla Charmtroll!


Xander ser ut att vara nöjd över det han ser..;)

Längesedan någon av barnen varit med på bloggen
så jag var tvungen att slänga in en bild..
Detta är då grabben som växer med fart
och riktigt nyligt kommit i någon form av trotsålder..jejj..
Deeee niii..de é ju alltid lika trevligt..eller..
Hääärliga tider..
Men men..han är ju frisk och mår bra så det är väl bara att stå ut
och hoppas att det går över fortare än fortast..:)
Iallafall ÄLSKAR jag honom något OTROLIGT! ♥
Han Charmar mig mest heeeeela tiden
för han är verkligen mamma´s pojke till 100%..
Men det har väl också sina dåliga sidor..
som ni mammor där ute säkert vet..:)
Nåjaa..huvudsaken att han får mig mer att skratta än att gråta..;)
Nämen på sant..småbarnslivet är ju en enda berg- och dalbana..
Vissa dagar kan vara riktigt tuffa för att sedan igen dagen efter vara en dans på rosor..
Så är det med småbarn..PUNKT SLUT!
Men vilken tur att man ÄLSKAR dem oavsett vad
och ALDRIG skulle vilja byta bort dem.. ♥

(Ignorera den smutsiga spegeln..Den skall hänga här på kontoret
men har inte blivit tvättad efter att jag målade den..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0