Besökare Idag Besökare Totalt

Vår första bröllopsdag!

Vi kom oss iväg..dock inte nå längre än till Vasa
MEN när man inte vistas i stan så ofta så gick det riktigt bra..
Huvudsaken att vi fick vara tillsammans,
bara vi två utan en massa gnäll och gråt..
Dock var det härligt att se våra små när vi väl kom hem ♥

Amarillo stod för dagens kockandet..
Är inte sådär jätte förtjust i Amarillos mat men vi gick dit för omväxlingens skull,
eftersom det oftast blir Rosso eller Fransmanni när vi är ute och äter..
(..De få ggr vi är ute..)


Pastan är min..dock tyckte jag att den var lite väl söt i smaken..
MEN brödet var JÄTTE mumsigt..


MIN..Baaaaaara MIN ♥

Resten av dagen vandrade vi omkring i stan och besökte en och annan affär..
Bl.a köpte T ett jätte fint armband till mig..


..ÄLSKAR mitt Nomination armband..fick även 4 extra bitar; T J I X..(Vad annars..).. ;)


Min Älskling och jag har varit tillsammans 9 ½ år
och denna dag så firade vi vår första bröllopsdag ♥..
ÄLSKAR Dig Älskling Över Allt Annat!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på bomullsbröllopsdagen! :)

2010-09-09 @ 21:35:35
URL: http://heidimarias.blogspot.com
Postat av: Jaana

Tuusen TACK Maria! :)

2010-09-09 @ 22:31:08
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0