Besökare Idag Besökare Totalt

Varit ute och gått en sväng..

Har varit ute och gått med Izabelle och Casper..
Det var meningen att jag skulle gå själv så att jag skulle få ha lite fart på
MEN när tösen står och gråter så kunde jag inget annat än ta med henne..
Rutten vi gick blev kortare än jag tänkte mig
med tanke på att jag hade Izabelle med mig..
Men hon orkade bra..för nog blev det ju en bra bit ändå..


Izabelle & Casper

Hädanefter måste jag börja ta mig ut VARJE dag..
Annars kommer jag nog att deppa ihjäl mig i vinter..
För det första när det blir så mörkt och dystert
och för det andra för att jag fått några extra kilon..
(accepteras INTE!!!)
Usch vad man kan må dåligt..
Har njutit alldeles för mycket utav det goda i sommar..
Hårdträning en tid framöver för att komma "i form"..
Jag vill inte ha den här lösa och lulliga magen jag har för tillfället..
För det är just dit alla extra kilon har kommit..MAGEN!!! *suck*
Den skall vara "fast" och fin för att jag skall trivas med mig själv..
Kanske jag far ut och springer ikväll..
Hmmmmmm..vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0