Besökare Idag Besökare Totalt

Ett arbetsrum på G..

Ikväll kastade vi ut alla Xander´s grejer ur hans rum
och han får sova med oss en månad eller två..
För NU behöver jag ett arbetsrum..
..och så fort det lugnar ner sig med arbetet för oss
så kommer vi att fixa hans rum på nedre våningen färdigt..
Jag vet att det kanske inte är världens smartaste att flytta honom med oss
Men annars får vi ALDRIG någon ordning på allt vad vi håller på med här..
Speciellt nu när vi också började på med klädförsäljningen..
Men men..kommer nog att gå bra..Får vi hoppas iallafall..
Bild kommer när det blir färdigt..OM det blir färdigt vill säga..;)

NU ska jag måla vidare..

Kommentarer
Postat av: ahå

vad målar du ? tycker att du målar konstant ? :)

2010-09-14 @ 20:35:56
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

Hahaaa..:)..Det känns faktiskt såå för mig också..:)

Näämen källarväggen i brasrummet har jag ju målat här fö någon vecka sedan och nu när vi började på med arbetsrummet så ha väggarna blivit mörka av solen så nu har jag just målat arbetsrummet liiite ljusare..:)

2010-09-14 @ 23:19:28
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: ahå

okej :) låter jobbigt hede ! :D men e ji noo härligt att få lite ljusare väggar, no nu då e blir mörkt å hemskt.. ! å bra blir e säkert då e blir klart..fast e kanske int känns så medan man håller på me e ! :)

2010-09-16 @ 19:58:08
URL: http://haahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0