Besökare Idag Besökare Totalt

TIPS någon..?!

Kommer att ta ledigt nu på Torsdag FAST vi har arbete till förbannelse..
Orsak; Då har vi faktiskt varit gifta i 1 år ♥
Detta måste ABSOLUT "firas"!!!
Kiddzen kommer att fara som vanligt till dagis
och vi ska hitta på något TILLSAMMANS..
Bara T och jag för en gångs skull..
Får se då vad vi hittar på..
T hade tänkt boka flygbiljetter över till Stockholm..
Meeen när 2 pers slipper till Södern för samma pris i 1 vecka
så tror jag att man står över..
Synd..hade varit roligt att fara till Sverige en sväng..
Nåjaa..något ska vi väl hitta på..:)
Kanske någon där "ute" har något bra TIPS åt oss
på vad vi kan göra på en helt vanlig torsdag..?!

Här sitter jag och försöker klura ut något roligt åt oss men hjärnan står helt stilla..
Annars har jag en så vild fantasi och hjärnan går på högvarv..
Men nu..INGENTING!!! *suck*


Snart smäller det; Mr & Mrs Uotinen

Kommentarer
Postat av: hanna drake

picnic o bubbelbad, tropiclandia bara ni två?.....hmmmm

2010-09-07 @ 19:27:36
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

fundera no på tropic men tå he ji naa vi äntå jär nu som då..kanske..kanske inte..måste se..

2010-09-07 @ 19:35:21
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Maria

Röstar också på tropiclandia.. Annars brukar ni ju ha med barnen, men tänk vad skönt att få vara där ifred!!? Sen kan ni ju äta en tre rätters middag men gott vin på nån fin restaurang, typ kantarellis elr fransmanni? DET skulle jag göra om jag va ni :)

2010-09-07 @ 19:47:32
URL: http://heidimarias.blogspot.com
Postat av: Anna

Ta in på ett riktit fint hotell. Äta en fin middag och beställa in frukost på rummet o bara rå om varann. Tända ljus o bubbel bad o blommor.

2010-09-08 @ 17:34:59
Postat av: hanna drake

efter att ni lämnat kidsen på dagis far ni in till Astor hotel o äter brunch där i flera timmar, sen tropiclandia, sen picnic hemma :)

2010-09-08 @ 22:14:59
URL: http://14-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0