Besökare Idag Besökare Totalt

Svag uppdatering..I know..

I´m sorry..men jag/vi har lite fullt upp..
Vi har otroligt mycket jobb med epoxigolven
och däremellan kör vi hårt på VängaÅkes kläderna
och försöker få ut dem på marknaden..
Det krävs nog en hel del för att få detta att lyckas
MEN jag tror faktiskt att vi ska klara av det på ett eller annat sätt!!!
..och när det inte är jobbet så är det ju förstås barnen..
Därför lämnar bloggen lite på sidan om för jag vill ju inte tjata om samma sak 159 ggr
för 150 räcker säkert riktigt bra för er del..:P..skämtåsida..men ni fattar säkert..
NU ska jag försöka få våra envisa barn i sängen..
Det är en match i sig..

Ciao för stunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0