Besökare Idag Besökare Totalt

Replot..

Ni vet Replotbron..!!?
..Min åsikt har ALLTID varit att ALLT på andra sidan bron är REPLOT..
Dock har man fått en massa "sura miner" och svar som;
Näää..ja bor faktiskt i Norra Vallgrund, Björköby and so on..
Yeah whatever har jag tänkt..REPLOT it is!!!
Nåjaaa..man har ju varit en par ggr dit,
MEN idag liksom tände det till för mig när vi skulle till Söderudden..
Det var ju f*n hur långt som helst dit!!!
Precis lika långt som typ Petalax - Vasa..
Jag menar..inte skulle jag heller godkänna om folk sa att jag bodde i Sundom, Solf..
Det är ju liksom helt fel..sååååååå..
..Det tog en tid MEN hädanefter så är Replot, REPLOT och Björköby är BJÖRKÖBY!!!

Bättre sent än aldrig! ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Jepp. Replot är Replot Det är stor skillnad på Norra Vallgrund och Södra Vallgrund. Men så fitn att bo här på sommaren, Finns int na betran en här. jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo. Väkommen hit igen. ;9 jepp. Det är en bit till Söderudden + Björköby.

2010-09-15 @ 11:59:21
Postat av: Jaana

Det kan jag tänka mig att det är fint att bo där..:)

2010-09-15 @ 15:55:50
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: pi-mi

Nämen jaana... =P

2010-09-19 @ 20:13:06
Postat av: Jaana

;) som sagt bättre sent än aldrig..:P

2010-09-19 @ 20:47:53
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0