Besökare Idag Besökare Totalt

Kan inte få nog av henne..


Den här lilla krabaten betyder MYCKET för mig..
och jag tror faktiskt att jag är ganska omtyckt av henne också

(Åtminstone hoppas jag det..hmmm..)

med tanke på att hon är med mig HELA TIDEN!
..och jag som ALDRIG varit en "kattmänniska" utan ALLTID tyckt bättre om hundar..
Beror högst troligt på att vi aldrig hade någon katt hemma utan endast en hund..
eller kanske vi hade men då var jag så liten så jag minns inget av den..
Nåjaa..NU är det dock katter som gäller..eller...
..åtminstone just denhär katten för hon é GULDVÄRD
och sötast av ALLA katter ♥..


Medan jag målade i kontoret så intog hon datastolen när hon väl hade chansen..;)

Varför då katt istället för hund..?!
JOOOOOOOOOOOOO för att hundskrället gör inget annat än FÖRSTÖR!!!
= han tror han är utomhus (när han är inomhus) och drar upp benet lite här och där..
Ni vet så som hundar gör UTOMHUS..*morr*
Annars vore han helt ok vår lilla Casper
om han bara förstod detta med vart f*n man ska dra upp benet och inte..

Kommentarer
Postat av: matte till 3 hundar, mamma till 2 ungar.

Har du funderat att kastrera hunden? Då slutar dom strila inne :)

2010-09-24 @ 20:17:52
Postat av: Jaana

På sant..?!?! Slutar de faktiskt då..?!?! Skulle DIREKT vilja rusa i 150 till närmaste veterinär..:)

2010-09-24 @ 21:11:36
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: matte till 3 hundar, mamma till 2 ungar.

Vi har 2 hanar (kastrerade) o en tik, hanarna löpte amok med strilandet före pga av honan. Och gick knappt heller att ha med dem nånstans pga de skulle ju märka reviret överallt, inne o ute! jobbigt!! Men sen efter vi "fixade dem" så e det lugnt.. =) O går hur enkelt som helst att gå på promenad nu oxå när inte varje uppstickande grässtrå ska in pinkas ;) Och så har det blivit mera coola o toleranta i lynnet o int blåser upp sej i onödan o försöker vara större än de är, vilket är skönt eftersom ungarna ibland är ute o går med dem! Så här är det bara positiva upplevelser! Enda negativa vi har upplevt är att de snabbt gått upp i vikt så man måste hålla koll på maten. Det löns att kolla priserna på olika kliniker för det skilde flera hundringar på vissa ställen :)lycka till!!

2010-09-25 @ 21:52:32
Postat av: Jaana

De låter ju nog bra dehär..:) Bara tiden räcker till skall nog detta ske..högst troligt på samma gång när vi för katten..för hon då igen går runt och ylar som en varg var 3-4 vecka..:) Bara det lugnar ner sig på jobbfronten nu så ska det nog beställas en tid..Tack för informationen! :)

2010-09-25 @ 22:47:19
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0