Besökare Idag Besökare Totalt

Jobb, jobb, jobb..


Ser ni något som lyser upp som dagens ljus
mitt i detta mörka och eländiga höstväder så är det ingen fara..
För solen är det ju knappast, utan det är det bara vi..:P


VängaÅkes är det ända som cirkulerar i mitt huvud för tillfället och all epoxiarbete förstås..
Har liiiite fullt upp för tillfället och som det ser ut nu så vet jag inte i vilket skede jag/vi ska hinna sova..
Dessutom skall det börja fixas inför mässan..
Människorna på mässan från förra året skulle gärna "gått" på epoxigolvet
för att känna hur det känns..såååå nu ska här tillverkas flyttbart epoxigolv i flera olika färger..
Får se då om det blir till något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0