Besökare Idag Besökare Totalt

I DID IT!

Jag tog tag i saken och for ut på en tur när T kom hem..
SJUTTAN va TUNGT!!!
Trodde på sant att jag skulle dö efter 200 m..
Var tvungen att ta 3 superduperkorta pauser,
MEN det skyller jag på skorna..
Dom var värdelösa!!!
..Men hade jag inte tagit mina pauser så hade jag nog dött där och då..
Det tog mig 25 min att springa 3,2 km..
MEN det är ju faktiskt nästan exakt 10 år (!) sedan jag sprang sist..
Det var i tiderna när jag tävlingsskidade..
Nåjaaa..hädanefter blir det att fara ut och springa liiiite oftare..:)
Nya dojjor skall iallafall fixas..

Känns riktigt bra så här i efterhand..
Är på mycket bättre humör..:D

BTW..detta var samma sträcka som Izabelle och jag gick förr idag..
Det tog en timme att gå i något sånär normal takt..
Duktig tös jag har..:)

Kommentarer
Postat av: hanna drake

hejja hejja!! att träna gör susen för humöret!

2010-09-05 @ 21:56:05
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Malin R

Wow!! du va ju superduktig Jaana. Sku aldrig att klara oåv att spring på en tårde tid ja!! Om ja överhuvudtaget ha klara oåv a :P Strongt gjort!!!

2010-09-06 @ 06:02:51
Postat av: Jaana

Man tackar..:) MEN e va tongt..ojj härreguuud va tongt e va..:)

2010-09-06 @ 08:49:18
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0