Besökare Idag Besökare Totalt

Grabben är sig lik..

Xander mår riktigt bra idag..♥
Dock sa tanterna på dagis att han inte riktigt gärna ville
springa och busa som han oftast gör på dagis när de är ute och leker..
MEN att han annars var som han brukar vara där..
..men heeeej..hade jag fått en såndär smäll som Xander fick igår
så inte hade jag skuttat och hoppat något extra heller..
Jag hade nog legat halvdöd på soffan och tyckt synd om mig eller något liknande..:)
Men iallafall..grabben är sig lik..:)

Kommentarer
Postat av: hanna drake

<3 träffa dem tå di va på prommis me fammo. Xanttu verka no som vanligt tå å, sa me bekymrad min att an hadd fålli på stenen. haha. supersöt!! Izabelle ha tydligen börja spott (!!?) hahahahaha! så ja spotta å, så nu kommer on väl no ti hall på me he i evigheter....

2010-09-27 @ 16:36:00
Postat av: Jaana

Aaaaa..märkt he tå an va jätte glad hije för en ståånd sedan å så fråga ja na om bulon å så vort an jättte bekymra på in gang å sa hede samma att an hadd fålli på stäjnin..sööötis..:)

Spott..?! Ha no int ja sitt na åv..jäääädrans unge..e ji väl faster som lärt on..;)

2010-09-27 @ 16:49:23
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: hanna drake

haha! ja ha faktist int lärt on e men ja kanske uppmuntra e tå ja själv viisa att ja kona spott långt :D sorry!

2010-09-27 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0