Besökare Idag Besökare Totalt

Gått av och an i trappor..

Kom hem från jobbet nu först..
SJUTTAN också vilken jobbig dag..
Vi har fixat epoxi på två större balkonger,
vilket betyder att jag sprungit upp och ner för trappor dagen lång
med jädrans tunga ämbar..
Jag är heeeelt SLUT!!!
För det första har jag i bena av när jag var och sprang här fö nå dagar sedan
och så har jag så jädrans sjukt i arslet av dendär j*vla cykelsitsen
från när jag var på en cykeltur igår..
och då påstår alla att det är sååå bra med motion..
jo visst..lider av det i flera dagar efteråt..bah..
Okeeeeej..jag erkänner..borde väl röra på mig lite oftare..:P

NU av med arbetskläderna och fortsätta hemmavid med ett som annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0