Besökare Idag Besökare Totalt

Lite av båda "världarna"..

Tänkte slänga in ett inlägg och meddela att det är lite bråttom för tillfället..
Dock var jag ju tvungen att ta mig lite tid för att meddela er detta
bara för att jag är så himla snäll och bryr mig om er..:)
Nåjaa..:) ..Iallafall har vi varit i Botniahallen idag och yrat bort halva dagen..
Mässan närmar sig med stormsteg och jag känner mig allt annat än REDO!!!
SHIT också..börjar bli liiiiite lätt nervös..:/
..Fick även hem mera kläder idag,
så vårt hem är fullt av pafflådor och klädhopar i var och varannan knut..
MEN jag är helt taggad när det gäller detta med klädförsäljning..
Jag får lite av båda "världarna" om ni förstår vad jag menar..:)
..Epoxigolv & klädförsäljning passar mig helt perfekt för tillfället..
NU måst jag fortsätta städningen och ordna en massa småsaker som vi skall ha till mässan..
Snacka om att göra saker och ting i sista sekund..
Såååå jag vet inte om jag hinner blogga mer ikväll
men det återstår väl att se..
Likaså blir det dålig bloggning under helgen..
Både Lördag och Söndag från klockan 9 -18 skall vi vara på mässområdet..

Ha d bäst!




Kommentarer
Postat av: The säck

Oroa dig inte, du är en aktiv bloggare och jag antar att vi (dina läsare) väntar nog på dig, jag har ännu int hunnit med alla inlägg ännu, sku va bra med en paus så man hänger med ;)



Kämpa på du är duktig och bra! Tummen upp, ses på mässan :)

2010-09-16 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0