Besökare Idag Besökare Totalt

Lugn hemmakväll..


Våra två små igår..

Hade en LUGN hemmakväll igår..
Tror det var första kvällen på länge som jag satt i lugn och ro
och tittade på bl.a barnprogram med kiddzen..
Vi hade det riktigt myysigt med alla ljusen och brasan..Mmmmmm..
Annars har jag väldigt svårt att bara sitta för det känns som om jag måste göra något hela tiden..
Ni vet, plocka, städa, diska, fixa arbetsrelaterade grejer and so on..
MEN igår satt jag från kl. 7 - 01 och bara hängde i soffan..
Kollade två bra filmer efter att barnen lagt sig..
Hääälit häääälit..

NU borde jag göra något vettigt
MEN känner mig lite lätt sliten..
Förkyld till tuuusen..*suck*

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0