Besökare Idag Besökare Totalt

Fullt ös medvetslös!!!

Klockan är 1 på natten och NU först sitter jag ner i lugn & ro..
Tur att man är ung och i skick och har energi så det räcker till för flera..
MEN detta tempo resulterar i en VÄLDIGT TRÖTT kvinna
när hon väl får sätta sig ner om kvällarna/nätterna..
Men tänk vilken tur att allt detta är bortglömt till nästa dag..
Bara att köra på i tuuusen igen..

Idag kom jag på den briljanta idén att påbörja ÄNNU ett nytt projekt..
VÄLDIGT SMART drag av mig med tanke på att vi inte har några halvfärdiga projekt här från förr..
Nåjaa..idag har vi byggt ett tak över skräptunnorna..
..fattas ännu lite "hörnlister" + färg..
MEN jag kan väl inte måla på ett tag ännu med tanke på detta ostadiga väder vi har i detta ljuvliga land..
Men resultatet blev helt hyfsat..glömde dock att ta en bild..
Ska försöka se om jag får in ett slängt imorgon..

Trodde jag skulle pissa ner mig ner jag vänder mig om
och ser DETTA komma ner för backen..:D

Ni skulle ha sett Xander´s min när pappzen kom susandes förbi honom..

Har också fxat ihop en morsdagspresent x2 med min Älskling tills imorgon..
Även den får ni en bild av imorgon..

NU sängen..tror jag..skulle vara skönt att slappa framför dumburken också..

Kommentarer
Postat av: hanna drake

HAHAHAHAHAA, häls åt tommi att ja allti ha veta an ji ett retard :D

2010-05-09 @ 10:37:05
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

Hahahaa..:) I will tell him..:)

2010-05-10 @ 08:17:36
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0