Besökare Idag Besökare Totalt

Snöflingor


Några blommor (Snöflinga) har blivit inhandlade idag..
Är ju dock inte så förtjust i blommor utan det skall vara grönväxter..
Men dessa tyckte jag faktiskt om..
Fattas ännu "något - vet inte vad växt/blomma" där bredvid dörren..
Men men..det kommer väl..
..eller..kanske det blir en mindre snöflinga där i en kruka..
Hmmmmm..måste fundera över natten..


Denna dag/kväll/natt har jag/vi plockat och nåssat med stenar
vilket resulterat i ett antal blåslagna fingrar
när jag klämt dem mellan var och varannan sten..
F*N också vad ONT det tar att klämma dem..*autch*

Kom just på att jag missat alla mina serier idag..*SUCK*
Nåjaa..det är bara att bryta ihop och gå vidare..

NU blir det soffan en stund före läggdags..

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0