Besökare Idag Besökare Totalt

S K I T D A G !

What should I say about this day..
..Hmmmmmmmm..
En riktigt j*vla SKITDAG från tidig morgon till sent på kvällen..
Denna dag borde jag verkligen ha dragit täcket över huvudet och somnat om..
Åååååh..helt klart är det detta j*vla väder som är boven i dramat..
..och liiiiiite arg var jag på min älskade make..
MEN alla dagar är inte precis som en dans på rosor..
Nu som då är allt bara SKIT SKIT S K I T..


Älskling tappade upp ett varmt härligt bad åt mig nu ikväll
och då först började jag "lugna" ner mig..

Det värsta med när jag blir arg/sur så är att det håller i sig i fleeeeera timmar..
Önskar att man bara kunde ryta till en gång och återgå till det normala..
Men Neeeeeeej..

Vissa ggr blir jag så jäkla irriterad på mig själv..
Men men..nog snackat..NU ska jag mysa mig ner i soffan med min Älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0