Besökare Idag Besökare Totalt

Morsdag 2010

Tjeeeeena bloggen *låter sååå sjuuukt*
Nåjaa..Morsdag har varit å farit för detta år..
Av mina 3 Älsklingar fick jag 3 st blommor..

Dessa av mina 2 minstingar ♥ (gjorda på dagis)
Rosenböna eller något liknande hette den..
Är inte precis någon blomexpert så jag har ingen aning..

..och dessa två LJUUUUVLIGA kort..

..och denhär av den största Älsklingen ♥

Har även besökt barnens farmor och mormor idag..

Kvällen tillbringade vi utomhus med att fixa "skräptaket" färdigt..
Så nu är "listarna" och plåttaket på plats..
Enda som fattas är lite färg, grus runt själva "kojan"
och lite blommor och annat fint..
Jaaaa-jaaaa..blir no bra bara de blir målat säg..

Försök gissa 15 ggr hur mycket den gröna skräptunnan stör mig från en skala mellan 1-10-..?!
Ååååååååh..är HELT SÄKER på att jag kommer att måla båda två helt svarta
för att det alls skall "matcha in" på vår gård med allt annat..


Kommer att måla hela detta (f*n jag vet inte vad detta kallas..) svart + ljusbrunt..
Panelen i svart och resten i ljusbrunt..

NU är det nog soffan som gäller..

Hoppas alla mammor haft en UNDERBAR morsdag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0