Besökare Idag Besökare Totalt

Jag fick mitt straff..

..Alltså jag är så j*vla T R Ö T T så ni förstår inte..
..i 3 veckors tid har jag/vi pysslat på med lite ett som annat
och kommit in efter 12 tiden på natten..
Vi har varit mera utomhus än inomhus..
Direkt vi vaknat så har vi gått ut och varit ute
tills vi gått och sova för natten..
NU fick jag mitt straff..DÖDSTRÖTT!!!
Tydligen funkar det inte riktigt bra för min del
med endast 5-6 timmars sömn i flera veckors tid..
..Har varit på en kurs idag; Arbetssäkerhet..
Fem före att somna hundraelva ggr..
Jag skojar inte när jag säger att jag KÄMPADE för allt vad jag var värt
för att inte somna timmarna före det blev matdags..
Nåjaa..de va de..jag fick mitt straff och nu orkar jag INGENTING för tillfället..

Kommentarer
Postat av: ahå

he va precis samma för mej då vi höll på med den kursen, USCH vad tråkigt det var.. man blir så trött av att sitta å lyssna på helt självklara saker ! :) Minns att jag fick köpa massa godis på kaffepausen så jag hade nåt att tugga på ! :)

2010-05-25 @ 19:50:15
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

ja säg int annat..MEN jag blir väl knappast godkänd..har säkert fel på alla jädrans frågor i provet..:) ..så det va säkert helt onödigt att tillbringa en hel dag där..

2010-05-25 @ 21:02:32
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0