Besökare Idag Besökare Totalt

En sjukling i huset..

Xander fick feber inatt..
..MEN kan ni tänka er att han har fått vara frisk i hela 2 månader..
Detta stavas L Y X!!!
Nog om man jämför att före det var han sjuk varannan vecka i över ett halvårstid..
Det var verkligen jobbiga tider..har varit JÄTTE SKÖÖÖNT när alla har fått vara frisk såhär länge..
MEN nu sover grabben..så nu ska ja gå och "bråtas" med alla dessa äckliga småkryp
som befinner sig i blomrabatten när jag ska rensa ogräs..
Går nog bra bara man tar STORA stövlar, handskar och ett jädrans stort redskap att vifta runt med..
Jag ska allt tala om för er att det inte är så jädrans enkelt
att försöka vara någon j*vla "trädgårdsmästare"
när man är LIVRÄDD för spindlar..
MEN jag får saker och ting gjort DOCK inte alltid den enklaste vägen..
MEN allt kan ju inte vara så j*vla enkelt i dehär livet..

Ha d bäst!

P.s Jag NJUUUUUUTER när min gigantiska "jordhop" är borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0