Besökare Idag Besökare Totalt

Den gifta 2 Barnsmamman på ungdomsdans!!!

Tjeena..Tjeena..
Jaaaaaaaa jaaaaa..ni hörde rätt!!
Fru Uotinen har tillbringat kvällen på UNGDOMSDANS i Åminne
med hennes underbara vän Lena ♥!!!..
..Mohahahahaaa..
På sant..Vi trodde faktiskt att det skulle vara liiiiiiiite mera av folk i vår ålder..
..Gick väl någolunda hyfsat när vi väl kom oss in på Boomstock..men men..:)
Det var nog en helt trevlig kväll..hinkade i mig en par stycken men där tog det nog stop..
F*n också..Jag börjar nog bli äldre och förståndigare jag också..;)..trodde jag aldrig..
MEN man har ju dessa 2 busungar att tänka på..

Annars har vi haft fullt upp på denna backe..
Dagen har vi tillbringat ute..sååå HÄRLIGT väder..
Vi har äntligen fått vägen runt garaget färdigt..
Blev såååååååå jädrans bra så ni förstår inte..
Såååååå nöjd..
Vilken tur att man känner byns BÄSTA grävmaskinschaufför!!

Den "nya" vägen runt garaget..toppen toppen..
Bara vi skulle få bort dedär eländiga växthusbågarna som ligger och skräpar..
..och allt annat också för den delen..
Nåjaa..allt har sin tid..eller..

NU
ska jag slänga mig en stund på soffan före sängen kallar..

Go´natt gott folk..

Kommentarer
Postat av: emma

int såg ja dej där :O

2010-06-24 @ 17:24:10
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0