Besökare Idag Besökare Totalt

Toppen humör

Är för tillfället mätt och belåten.
Potatis, fiskpinnar och dillsås stod på dagens meny.

Har varit och jobbat idag medan barnens farfar skötte barnen.
Igår var barnen med på jobb men idag hade vi turen att få vara själva.
De skulle knappast haft tålamod att vara där så länge som vi var.
Andra skedet av golvläggandet tar alltid längst.
Imorgon måste de dock komma med..men lackningen går ganska fort.

Beställde tid för klippning idag.
Den 18.4 är dagen D..är sååååå NERVÖS!
Dessutom får jag ALLTID lika dåligt att vara när jag skall och klippa mig
eftersom det är min vän som är frissan och oftast tar hon mig när hon har en ledig dag.
Stackarn..MEN hon är såååå J*VLA bra på det hon gör
så jag kan inte gå till någon annan. Jag kan bara inte.
Har gjort det en gång MEN tyvärr blev jag inte 100% nöjd den gången.
Dessa 4 år som jag gått till henne så har jag ALDRIG..
inte EN ENDASTE GÅNG blivit missnöjd eller besviken,.
Såååå duktig är hon.
Hon är helt enkelt B Ä S T !
Skall sätta in en bild sedan när jag klippt mig på före och efter
OCH bruden vars hår jag har som förebild.
Får se då vart det barkar.

P.s Härligt när människor man inte känner kan göra en såå glad..TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, det enda jag kommer på som att vi har gemensamt är samma frissa :) L är fantastiskt duktig o trevlig!

2010-03-31 @ 19:54:18
Postat av: Jaana

Hon e såååå BÄST! :)

2010-03-31 @ 20:04:41
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0