Besökare Idag Besökare Totalt

Somnade..

Inläggena igår blev väldigt få.
Fick främmande på kvällen OCH så somnade jag när jag nattade Xander.
Ganska shysst va..eller..?! INTE RIKTIGT! :)
Xander tänkte ALDRIG somna igår
och jag minns att när hans ögon började bli trötta så blev även mina trötta.
Vaknade 23-tiden och då stod vårt främmande där ute och var påväg hem.
VARFÖR ingen väckte mig är en annan femma.
Vaknade iallafall med en hejdundrande huvudvärk så jag gick och la mig i vår säng.
Det är alltid samma sak när jag somnar med barnen i deras sängar..
har ALLTID en riktigt tuff huvudvärk när jag vaknar.

En foto av den gamla bilen hann jag ta igår MEN inte av den nya.
Slänger in ett inlägg senare idag när jag tagit kort på den nya Skönheten.

NU ska jag gå i garaget och börja ordna upp i den nya bilen.
Ska bli sååååå roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0