Besökare Idag Besökare Totalt

Slut i knoppen!

Jag är sååååå T R Ö T T, såååååå J*VLA T R Ö T T!!!
Förkyld och heeelt slut i huvudet.
Kom just hem från hemknutarna, varit och påbörjat ett golv där.
Gick väl helt ok där..våra barn är sååååå OTROLIGT SÖTA och HÄRLIGA
men guuuuuuuuuuuuuuud vad IRRITERAD jag är på dem.
Dom var fem före att skickas till Kina här för en par timmar sedan.
Skämtar verkligen inte..dom var inte mycket värda inte.
VARFÖR kan dom bara inte vara snälla och söta dygnet runt..
DET skulle göra mitt liv sååå mycket enklare..
MEN NEJ..dagarna i ända får JAG bl.a höra;
Ful pucko mamma, ett slag nu som då, tungan visas stup i kvarten...
..OCH listan kan göras sååå mycket längre.
Dessutom får jag dagligen säga till 111 ggr på skarpen att SLUTA BRÅKA!
(Läs; Jag ROPAR stup i kvarten SLUTA NU FÖR I HELVETE..typ)
Tror jag går och gråter en skvätt i ett hörn någonstans.

Detta inlägg tog en evighet att skriva för jag tänkte somna mellan varje mening.
Dessutom tänkte jag bara skriva att jag tar en PAUS i detta bloggandet
MEN vet inte om jag klarar av att "hålla mig borta"
så tyvärr måste ni nöja er med mina få ytterst ointressanta inlägg per dag
tills jag finner motivation för att skriva igen.
Iofs vet jag ju inte om det någonsin varit intressant det jag skrivit
MEN sak samma..intressantare än de senaste dagarna iallafall..
Men iofs är ni ju inga hejare på att kommentera så kanske det är en liten pik att;
SLUTA NU..Du har gjort ditt..eller något ditåt..

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0