Besökare Idag Besökare Totalt

NU räcker det!

Denhär vintern räcker riktigt bra till för mig nu.
Guuuud vad trött jag är på den.
Älskling är sällan hemma när han är ute i snösvängen.
Plogar åt nära och kära och när han inte gör det
är han på något hustak och skottar bort snö via brandkåren.
Hans telefon går stup i kvarten och jag börjar få ledan av det.
Vill ha min Älskling hemma.
MEN jag förstår att allt folk vill ha bort snön från taken
för när jag kollat tv här nere i källaren ikväll så har det "brakat" flera ggr.
Snart sitter vi väl här med övre våningen i nedre våningen.
SKITRÄDD blev jag iallafall.
Högst troligt är det verandan som knakar och brakar
MEN för säkerhetsskull går Älskling runt huset
och på mellantaket för tillfället och kollar läget.

NU tar jag natt - förhoppningsvis får jag någon sömn.
Men han kom just in..såg inte något alarmerande.
BRA! Då sover jag som en stock inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0