Besökare Idag Besökare Totalt

Min dag..

NU sitter jag för första gången idag i lugn och ro.
Varit och fixat golv på förmiddagen och sedan via stan..
..fixat lite smått och gott till firman.
Kom hem där runt en 15-tiden och började genast städa bilen..
..hädanefter skall den städas och putsas varje fredag så den hålls ren och FRÄSCH!!!
När jag då var klar med detta rusade vi iväg för att hämta barnen från dagis.
Hem och fixa nå mat och på samma gång boka nå biljetter till Malax revyn.
Efter detta gjorde jag mig iordning för kvällens BH-Party.
Första gången jag varit på ett bh-party och dessutom beställt en Bh + hotpants för 86€ (!)
Deeeeee niiiiii..huuuuvadå..jag som annars köper mina underkläder från H&M
där BH kostar 14,90€ och stringen 6,90€.
MEN dom satt sååååå J*VLA BRA så jag bara var tvungen att köpa dessa.
Kom hem där runt en 21-tiden och hoppa raka vägen i duschen och bastun.
Fotvård var något jag sysselsatte mig med där.
Såååå NU har jag babylena fötter.

Det var min dag.
Imorgon blir en rolig dag.
Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

BH-party?? Va e d för märke??

2010-03-27 @ 21:02:36
URL: http://heidimarias.blogspot.com
Postat av: Jaana

Yesbox..MEN jag minns inte märket..hon prata om två märken meeeeeeen de va ju dehär med minnet då..:) ..eller på räkningen står det om PXC underwear..(?)

2010-03-28 @ 00:33:30
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0