Besökare Idag Besökare Totalt

I´m fit for fight to do it..

Har varit sååå i valet och kvalet om jag skall våga klippa mig kort.
Jag TROR att jag är beredd nu..
Måste väl nog ta och beställa en tid till Lena.
Är bara sååå rädd att jag ska ångra mig rejält när det väl är borta.
Saken är den att jag vet hur jag vill ha det
MEN personen ifråga som har denhär frisyren ser så j*vla bra ut
så jag vet att jag kommer att bli missnöjd när mitt resultat inte kommer att bli lika bra.
Dessutom vet jag inte om jag på samma gång skall göra det liiiite ljusare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du, du behöver nog inte bekymra dig över hur frisyren kommer att se ut på dig. Jag känner dig inte, men kommer ihåg när du jobbade på H&M och jag tyckte du såg skitsnygg ut :D Du har ett lite speciellt utseende o jättevackra ögon.

2010-03-30 @ 08:43:27
Postat av: Jaana

OJJ..TACK så jätte mycket! :) Du gjorde nog min dag nu..:D Härligt när människor man inte känner är såhär goa och snälla..:)

2010-03-30 @ 09:24:47
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här är en till som inte känner dig men minns också dig från H&M , minns även att jag tänkte : Sådär snygg vill jag också va =)

2010-03-30 @ 13:09:35
Postat av: Jaana

Ååååååh va ni e sööta..:) TACK så mycket!!!..har gått med ett leende på läpparna hela dagen och ännu bredare blev det när jag kom hem och såg den andra kommentaren..:)

Själv tycker jag dock att mitt utseende är sååå tråkigt och önskar att jag hade dedär "lilla extra"..

Men men..Hoppas ni haft en TOPPEN dag idag! :)

2010-03-30 @ 17:41:05
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0