Besökare Idag Besökare Totalt

Full fart från morgon till kväll..natt..

Vilken dag!
For hemifrån klockan 8 imorse och kom hem för 30 min sedan.
Xander somna BUMS!
Vi lade iväg med min svärfar till Tervajoki för att KOLLA på bilar..
Kom hem med en NY firmabil.
This is a H A L L E L U J A moment!
(Sätter upp en bild på före och efter imorgon så förstår ni mig en aaaaningen bättre.)
Raka spåret till Molpe för att lacka ett golv,
sedan hämta barnen från dagis
och fortsätta färden till Malax för att lacka ett golv där.
En sväng via min farmor före vi la iväg hemåt hann vi med också.
NU är vi ÄNTLIGEN hemma.

Huset är som vanligt......ett BOMBNEDSLAG!
Imorgon får jag städa OCH flytta grejerna över till den NYA bilen.
ÄLSKAR att organisera och städa..Wooooohoooo..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0