Besökare Idag Besökare Totalt

Elefanten intog "dansgolvet"..

Kom hem här för en stund sedan.
Har varit till Uf-lokalen här i byn på ZUMBA.
Detta var min första gång och jag hade ingen aning om vad detta gick ut på.
Trodde att det var mera att man liksom "dansade"..
..såååå då ser ni ju hur "vilsen" jag var.
Kände mig som en jäkla Klumpig E L E F A N T på golvet bland alla andra.
Mina ben och armar hängde inte alls med och jag stod dessutom LÄNGST bak i en full sal.
..Inte så lyckat när det var första gången.
De som stod bakom mig och tittade fick nog sig ett gott skratt.
Nåjaaa..inte kan man ju kunna ALLT inte.
MEN MEN MEN..S K I T K U L var det..
Förhoppningsvis hänger jag med lite bättre nästa gång..
För det blir ABSOLUT en nästa gång.
MEN förhoppningsvis med en bättre start..
Kom ju sist dit som vanligt..Min älskade man var ute på utryckning
så ett tu tre skulle ju barnen då till deras farmor.
Stressade som en IDIOT för att hinna med mig själv och dem.
Guuuuuuuud vilken j*vla otur jag har med allt JAG har planerat att göra och fara på.
Får ALDRIG fara iväg i lugn och ro..
..NEJ..gaaaaaasen i botten är vad som gäller Fru Uotinen..Inget mellanläge där inte.
NU hoppar jag i duschen och lugnar ner mig lite
för att sedan bege mig till Vasa med en par andra.
Barnen sover för FÖRSTA GÅNGEN borta..Spännade..
(Izabelle har sovit borta 2 nätter när hon var mindre än minimal.)

Ni ska ha en riktigt TOPPENKVÄLL allihopa.
Ha d BÄST!

Kommentarer
Postat av: hanna drake

låter som du har haft en perfekt dag också!

synd att ja missade zumban :/

pratade me mimmi just å då skulle promt Izabelle prata också, hon sa något om makaroner o så sjöng hon imsevimsespindel å la på sen, så de verkar ha det bra.. :D

2010-03-27 @ 17:07:05
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

Låter bra om dom trivs..:) hoppas natten går bra..NU ska jag gå och sova..

2010-03-28 @ 00:48:44
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0