Besökare Idag Besökare Totalt

Dimma..

Denna dag har jag/vi bokstavligen gått i en dimma.
Vi har varit och slipat ett golv idag.
Har slipdamm ÖVERALLT.
Jag skojar inte när jag säger att man såg just och just var man hade fötterna.
När vi kom hem rusade jag upp fort som f*n
och fixade till makaronilåda så att Älskling skulle hinna äta före det bar iväg till Simhallen.
Han har en kurs på G från brandkåren.
Själv är jag sliten och skulle mer än gära anlita en städerska.
Börjar bli stökigt här nu igen..Men iofs håller vi på och tömmer Xander´s "nya" rum också.
Förhoppningsvis är hans rum färdigt före han fyller 2 år.

Hmmm..ser ganska bra ut..eller..?! ..tills man öppnar dörren vill säga..




Detta rum lämnade när vi byggde eftersom vi inte hade något behov av det för tillfället..
Vilket var ganska bra..för det jag ville ha då, så vill jag inte ha idag.
Så vi hoppas att vi ska finna någon motivation till att bygga rummet färdigt inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0