Besökare Idag Besökare Totalt

Boooooooring...

Har INGET vettigt att skriva..MEN ändå sitter jag här och skriver..*tönt*
Barnen har varit med på jobb idag
och när jag kom hem fick jag någon j*vla K I C K och skurade golven
i bastu, badrum och grovkök.
Så nu luktar det som om vi vore bosatt i en simhall.

Angående planerna att få Xander´s rum färdigt före 20 April (födelsedag)
så ser VÄLDIGT DÅLIGT ut..*suck*
Jag som väntat på att jag ÄNTLIGEN skall få ett arbetsrum
(Rummet där Xander har sitt rum för tillfället)
och slippa sitta här i källaren i ett litet hörn och "jobba".
Nåjaa..this is life..det går ALDRIG enligt mina tidsplaner.
Vilket nu egentligen inte är så konstigt
eftersom jag tror att saker och ting skall hända över en natt.
YES..Har VÄLDIGT DÅLIGT T Å L A M O D..
När jag hittar på något så borde det ha hänt dagen före.
Så nervös är jag när jag vill ha något.

No niin..bastun är varm och jag sitter och väntar
att Älskling skall komma hem från fotisträningarna.

HA D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0