Besökare Idag Besökare Totalt

Besök från Närpes City

Har tillbringat förmiddagen med en gammal vän från Skoltiden.
Hahahaaa..låter ju som om det är 50 år sedan jag gick i skolan.
Nåjaa..JÄTTE TREVLIGT var det iallafall.
Fick även träffa Fröken Knorry..Såå sööt..
Blev ju liksom lite bebissjuk här nu såhär på en gång.
SHIT också..bådar inte gott dehär..;)
Nääääää..jag klarar nog mig med dessa två Busungar till barn jag har.
Har FULLT UPP att klara av dessa två som strider som hund och katt om vartannat.
MEN då igen vissa ggr är det kramkalas av vad dom tycker om varandra.
Jag blir inte klok på dem.
NU fick jag ett ryck att riva ut skiten från Izabelle´s rum och STORSTÄDA.
Bäst att sätta igång då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0