Besökare Idag Besökare Totalt

Ååååååh vad ont jag har..

Jäklar vad ont jag har från höfterna och nedåt efter Zumban.
Tar ju f*n ont när man sitter också.
Inte har man det lätt alla ggr.
MEN det blir definitivt att fara på det igen, oavsett hur ont det gör efteråt.
Tränade ganska flitigt när jag var yngre men det tog TVÄRSTOP i högstadieåldern
efter det har jag inte gjort ett skvatt av något vad som heter T R Ä N I N G.
Med andra ord börjar det bli på tiden.
Bara jag får med mig någon vill säga..lite trist var det ju nog att fara själv.

Kommentarer
Postat av: taina

jag sko no va intressera.....

2010-03-29 @ 18:53:00
Postat av: Jaana

Ja tänkt faktiskt pådde..:) men jag veta du va i arbet nu i lödast så täför fråga ja int naa..men nästa gang i Petalax ji 24 April kl 15-16 så du får bok in he nu..:D

2010-03-29 @ 20:13:46
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: taina

tyyyypiskt...jag jobbar då.... hur konna e hitt på just han lördan.... e de så sällan?

2010-03-31 @ 11:44:53
Postat av: Jaana

E va meningen att e sko va den 10:nde MEN on hadd säkert na annat tå..å man får ju no far ti na anna ställ å..får ju fast far ti stan, Gerby, Sundom, Kaskö..you name it..men men..

2010-03-31 @ 14:02:56
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0