Besökare Idag Besökare Totalt

4/4 snart avklarat!

Idag morse kände jag mig något sådär iform.
Kändest ju nog att jag varit med om ett och annat dagen före.
MEN antar att det kommer att göra det en par dagar.
Älskling var iallafall fit for fight så han frågade om vi skulle fara och ut och köra.
Sagt och gjort..vi drog till Tuuri.
Dock var det en onödig resa på nästan 400 km..
eftersom vi knappt han vara där före Älskling började må illa..
..tog inte många minuter före WC´n var; The next stop!
Sååå..då for vi hem tillbaka..jejj..
Hem fick jag endast en..Skräpkorg (?!)
Sååååå för tillfället mår nog inte min Älskling så riktigt bra.
Själv mår jag som en Prinsessa.
Har bl.a. dammsugat och tvättat golven på övre våningen.
Sprayat lite grejer vita och lite annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0