Besökare Idag Besökare Totalt

3/4 avklarat!

Inatt var det min tur.
Började känna av magen där 23-tiden.
3-tiden inatt trodde jag att jag skulle av hur ONT jag hade i magen.
Ni som fött barn; Natten kan jämföras som värkar som höll i sig i 2 timmar i sträck.
Jag förstår verkligen inte hur äldre människor pallar av detta med deras hjärta
när jag klarade mig just och just med livet i behåll.
Spydde här för en halvtimme och då först lättade det i magen nå lite.
Nåjaa..intar vågrätt läge tillbaka.

Ha en finfin söndag alla kära läsare.
Min är dock lite mindre fin.

Kommentarer
Postat av: Taina

KRYA PÅ DIG KÄRA SYSTER!!!

2010-03-21 @ 10:54:04
Postat av: Jaana

Jag gör mitt bästa! ojj fyyy då..

2010-03-21 @ 17:00:01
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0