Besökare Idag Besökare Totalt

Tuff Tuff..


Varit till Kaskö >>Finlands minsta stad (stod så på en skylt!)
med Älskling på jobb idag.
OCH det kom ett TÅG..jag menar hur stor är chansen att ett TÅG skall komma just här..?!
Detta är ju mitt ute i ingenstans , åtminstone känns det så.
Dessutom undrar jag; Var F*N finns allt folk i Kaskö..?!
Har varit dit X antal ggr nu och jag kommer knappast upp till 10 st människor som vi sett där.
Söndagar kan jag tänka mig att det är dött
MEN vi har ju varit dit på vardagar.
JÄTTE MYYSIG STAD men var f*n befinner sig allt folk där..?!?!?!
Någon från Kaskö som kan svara på denna fråga!!!?

Kommentarer
Postat av: p

tåg kommer å går flera gånger per dag i kaskö! Folket finns no om man är ute vid rätt tidpunkt! dom flesta jobbar och går i skolan på dagarna resten är gamlingar som hålls mycket innomhus!

2010-01-26 @ 15:03:42
Postat av: Jaana

Tåg kommer säkert ofta..känns bara som "en på tuusen" chans att det kommer ett just när man själv står där ute i "skogen"..:)

Det förstår jag att de flesta jobbar och går i skola MEN det gör dom nog på alla andra ställen oxå..och nog ser man ändå rätt mycket folk i farten för det..nåjaa..sak samma..myysit ere där MEN saknade lite hålligång bara..:)

2010-01-26 @ 15:15:27
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Isac´s morsa

Haha, AMEN!! Denna fråga har jag ställt tusen gånger, senast i helgen av just ett par kasköbor! :D Varje gång vi har varit till kaskö, så har man på sin höjd sett 0-3 männsikor?! Huh? Where are you people? Känns lite som en spökstad! ;) MEN, sist vi var dit såg vi en man på cykel,men han försvann runt ett gatuhörn i samma sekund jag fick syn på honom! ;) Komiskt...

2010-01-26 @ 20:43:16
Postat av: Jaana

hahahaa..:D EXAKT! Vart fan gömmer dom sig..:D ?! De ggr vi har varit dit nu..typ en 10 ggr..så har vi i princip bara sett SAMMA MÄNNISKOR!!! :D

MEN sommartid kan jag tänka mig att det är livligare där..TROR jag iallafall! :)

2010-01-26 @ 21:05:28
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Isac´s morsa

..man kan ju alltid hoppas! ;)

2010-01-26 @ 21:17:58
Postat av: k

gammalt folk som bor inne i stan sitter innomhus,annat folk är ute och går runt stan inte inne i stan, om dagarna runt 15-18 tiden är det trafik och folk över allt.

tyvärr e det lite dött här, testade i helgen att setta mig mitt i kaskös största korsning på en lördag kväll, satt där i 5 minuter utan att bli överkörd, skulle kunnat sitta där i evigheter, men tålamodet försvann :D

2010-01-26 @ 21:29:40
Postat av: Jaana

K; HAHAHAAAA..:D okeeej..så kan man ju också göra! :)

Men TACK för informationen..måste göra ett försök och besöka den myysiga staden ett annat klockslag..med andra ord mellan kl 15-18!!! ;)Ska ju nog dit hela denhär veckan men tyvärr inte den tiden..så måste verkligen komma mellan 15-18 någongång.. :)

2010-01-26 @ 21:48:53
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0