Besökare Idag Besökare Totalt

Tandsten och Nya skor!

Besöket till tandhygienisten gick sådär.
ALLTID får man lika dåligt att vara när man varit till henne.
Har en tendens att få tandsten hela tiden
och man fick värsta uppläxningen att du borde verkligen använda tandtråd.
*SUCK* man känner sig alltid lika värdelös när man kommer därifrån..
OCH dessutom tänker man varje gång man lämnat rummet
att hädanefter skall tänderna tvättas 25 ggr per dag så jag ALDRIG MERA
behöver gå dit eftersom det tar så sjuttans sjukt när hon skrapar bort det.
Men men..är ju inte så jätte bra på att använda tandtråd
MEN nu F*N skall det börjas så skall vi se nästa gång vad hon säger!
Inget tandsten här någo mera! Punkt slut!


For även via den Privata för att hämta hem blekningsmedel till tänderna.
Var dit förra sommaren och gjorde en tandskena för att bleka tänderna.
Så nu är det bara att hämta blekningsmedel när man känner för att bleka dem igen.

Blekningen håller ca 1år OM man inte röker, dricker kaffe, dricker vin and so on.
PERFEKT för mig som inte gör något av detdär!

For även via Posten på hemvägen.
Mina skor är HELT UNDERBARA!!!
och jeansjackan var också toppen
MEN jag har en förkärlek gentemot S K O R !
Om man bara kunde så skulle jag köpa mig SJUK på skor
men måste väl använda bondförnuftet nå lite.



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: ahå

FAAAN va snygga skooor!

2010-01-14 @ 21:22:38
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

aaaaaaa JAG VEEEEEET..I LOVE THEM!!!! :D

2010-01-14 @ 21:26:30
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0