Besökare Idag Besökare Totalt

Stunder som dessa..


Dessa pysslade Prinsessan & Mammsen med ikväll.
Tänk att detta är lika roligt än som när man var yngre.

Varje kväll när Xander skall gå och sova för natten
så sker det i mamma´s famn.
Tar 5-10 min. och så är det bara att lägga honom i sängen.
Vissa ggr är det jobbigt att bära honom tills han somnat
MEN annars får jag springa av och an till rummet guuud vet hur länge
om jag bara lägger honom i sängen för att somna själv.
Därför gör vi på detta vis.
Iallafall är det såå myysigt när han somnar
man får pussas och gosas hur mycket man vill.

Detta är stunderna som gör att man glömmer ALLT det "jobbiga" med barn,
såsom envishet, trots osv osv..ni som har barn förstår säkert vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: hanna drake

ja sku ge min högra hand ja mot att få ha en varm xanttu som somnar i min famn. myyys!



ps. indianpärlor e faktist the shit..

försöker allt som oftast tving mina dagisbarn att la me täij ja å så ja själv får lag :D

2010-01-06 @ 21:09:27
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

E no 100% myyyyyyyys <3 :)



Speciellt kul jee tå man får lag na "skillt"..t.ex som Xander´s namn..:) tå först jee kul..:)

2010-01-06 @ 21:20:49
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0