Besökare Idag Besökare Totalt

Söndag - Ifall ni inte visste det..

Sitter och tar det lugnt och lyssnar på Erik Grönwall - Higher.
Underbar låt. Spotify is the shit.
Ingen aning om vad man skall hitta på denna dag.
Borde väl planera vad jag skall baka till min och Izabelle´s födelsedag.
* S * U * C * K *
Jag som inte alls diggar att stå i köket.
Kan bero på dessa två busungar vi har.
Vill ha lugn och ro när jag skall stå där
och det är raka motsatsen till lugn och ro de ggr jag står där.
Nåjaa..det skall väl gå även denna gång.

Ha en skööööön Söndag.

Kommentarer
Postat av: hanna drake

jag som utan inbjudan kommer att crash the party kan härmed ge tips: CHOKLADKAKA, KLADDKAKA, CHOKLADKEX, din berömda RÄKPAJ x3. ja ji hongråt redan... ;)

2010-01-24 @ 12:47:43
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

På SÖNDAG blir det kalas..MEN vet inte vilken tid..vet ej om ja ska ta alla på samma gång eller hur jag gör..därför ingen inbjudan ännu..:)

Är lite osäker angående all denna CHOKLAD..;) vi får se..:)

2010-01-24 @ 12:59:54
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0