Besökare Idag Besökare Totalt

Pictures!




Här är före/efter bilderna jag lovat.
Blev inte alls 100% nöjd.
Hade föreställt mig att det skulle bli så fint med tyget
men det blev en enda stor F L O P P av det hela!
Vet inte om jag borde ha köpt ett tunnare tyg
MEN det är nu för sent nu så det här får heta D U G A!
MEN skall man se det positiva i det hela så får ju kläderna rum iallafall
hur bra som helst och ÄNNU MERA ryms det..;)

(Golvlisten saknas ännu där i hörnet
och så måste Älskling spänna dendär grejen så att det blir rakt dedär tyget.)
Kan bra hända att jag gör nå "ändringar" ännu
MEN nu måste jag få smälta detta i lugn och ro i min lilla hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0