Besökare Idag Besökare Totalt

Next Stop..Skräpis!


En av mina favoriter är fem före skräpis..*snyft*
Köpte från Bulgarien hösten 2008 och har varit i flitigt användning sedan dess.


Men tyvärr leker det in som om man gick barfota där ute .
Bara lite tunnt "tyg" kvar där var det är vitt.
OCH mamma som säger att jag aldrig kör slut på mina skor
OCH att jag
dessutom har  alldelse för många.
S T R U N T P R A T!

Man kan ALDRIG ha för mycket par av skor..;)
Synd att hon inte läser bloggen så att hon kunde se detta.
Detta är 2(!) paret som börjat leka in nu på kort tid.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sådär ser mina skor ut efter endast 1 sommar. =D

2010-01-15 @ 10:14:26
URL: http://Zozno.blogspot.com
Postat av: Jaana

Ojjdå! :) men då kanske du oftast går me didär ett och samma hela sommaren..eller..?! jag har säkert 3-4 par ja använder under sommarens lopp så dom blir inte lika fort i detta skick som bilden ovan..:)

2010-01-15 @ 12:14:40
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0