Besökare Idag Besökare Totalt

Nära & Kära..

Det blev en sväng till mina föräldrar där vi tillbringade en par timmar.
Min äldsta syster och hennes familj kom dit också.
Förutom att våra barn drev mig till vansinne,
för Idag var de verkligen VÄLDIGT irriterande
så var det var riktigt SKOJ att träffa nära och kära!
MERA SÅNT!


Körde skogsvägen hem BARA FÖR ATT
det är så himla MYSIGT den vägen!
Största delen av vägen hängde träden över vägen som på denna bild.
U N D E R B A R T ! ! !


Aaaaaa, glömde att berätta..
Hade gått riktigt bra för Xander på dagiset idag förutom sovandet.
Det ville han inte..SURPRISE SURPRISE..NOT!!!
10 min sov han..somnade i famnen
och när de skulle lägga honom i sängen så vaknade han.
Men JAG VET att även det kommer att börja gå hur bra som helst
bara vi kommer in i nå rutiner gällande dagiset.

NU tar jag natt..GO´NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0