Besökare Idag Besökare Totalt

N E J !

Kvällen/natten har jag tillbringat med att springa upp och ner x 125 ggr.
ENVISA ungar som inte kan gå och lägga sig snällt när man säger till
Izabelle fick jag i säng efter lite TJAT TJAT TJAT
MEN Xander då igen..han gick och sova för natten runt halv 9
och 40 minuter senare är han hur PIGG som helst.
Har kämpat som en idiot från halv 10 tiden till 12 tiden.
Tillslut fick jag ringa Älskling att han skulle lägga honom
>>>>nästan INGA PROBLEM!
Tror bestämt jag säger upp mig som mamma
för jag suuuuuuger HÅRT i den uppgiften!!!
Är sååå jävla FÖRBANNAD!
Ååååååååååååh.
Xander pratar ju inte så mycket ..eller joo han pratar
MEN inte vårt språk iallafall.
MEN något ungen kan så är ju förstås N E J !
När jag var som mest arg så sa ja åt honom en HEL radiramsa på finska
NEJ! säger han och visar det med huvudet också
och sätter dessutom armarna ikors.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Tror jag flyttar på obestämd tid hemifrån!

GO´NATT!

Kommentarer
Postat av: ahå

USCH, va de låter hemskt å jobbit!! men kämpa på! det går nog över om några år, då får ni inte upp dem ur sängarna istället! :)

2010-01-04 @ 10:19:37
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

aaaa det är inte så ljuvligt alla ggr..suck..MEN vi hoppas och tror på "bättre tider"..:)

2010-01-04 @ 10:55:42
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0