Besökare Idag Besökare Totalt

MIN dag!



Tillbringat dagen med min Älskling på stan.
Fick shoppa vad jag ville eftersom jag fyller år idag.
Ni kan inte ana hur ROLIGT det var.
Förstås hade vi ju en "gräns" annars hade jag varit där ännu.


Slutade med dessa påsar.


Fick även välja restaurangen vi skulle äta på.
RAX var första jag kläckte ur mig.
Älskling bara stod och tittade på mig och sa;
Rax..RAX av alla ställlen..på sant..?!
Mmmmm var mitt svar..
Jag var SKITSNÅL på deras mat
och MUMSIGT var det också!
Ångrar mig verkligen inte.
Kanske inte lika "romantiskt"
MEN sak samma jag hade ju min ÄLSKLING med mig.

TUUUUUSEN TACK MIN ÄLSKADE FÖR EN UNDERBAR DAG
OCH FÖR ATT JAG FICK SPENDERA DEN MED DIG!

ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0