Besökare Idag Besökare Totalt

Just so you know!

Ifall ni undrar så är det mest kvällstid som inläggen droppar in.
Vilket ni säkert har märkt.
För någon morgonmänniska är inte jag därför inga inlägg den tiden.
Skall man någonstans så stiger man upp typ 5 före och stressar som en idiot.
Någongång kan det ju komma ett inlägg då man minst anar det
MEN annars är det nog kvällarna som gäller för mig.
Just so you know!

Xander och Izabelle är HELDAG på dagis idag så får se hur det gått sedan.
Var meningen att jag skulle till stan idag men NEJ.
De blidde inte idag inte.
Har suttit med en massa firmapapper och försökt ordna upp nu en par timmar.
Tror jag fortsätter så en liten stund till.
HA D!

Kommentarer
Postat av: Åsa



Välkommen i firma-pappers-klubben :)

Har också suttit x- antal timmar idag men nu tror jag att jag ger mej.

2010-01-15 @ 13:47:13
URL: http://mittlivmedtrevirvelvindar.blogg.se/
Postat av: Jaana

gillar faktiskt pappersjobbet när man får göra det i LUGN och RO..absolut inte när båda barnen hänger och klänger på en..:)

2010-01-15 @ 16:36:24
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0