Besökare Idag Besökare Totalt

Halsont vs förkylning..hmmm..?!

TÄNK vad lite mat kan göra en gott.
Började nästan må som en Prinsessa..
eller egentligen ljuger jag för jag mår ganska skit för tillfället.
Hade ju VÄLDIGT ONT i halsen inatt och idag på dagen
MEN nu är halsont utbytt mot en ordentlig förkylning.
Jejj..N O T !
Inatt när jag tyckte som mest synd om mig själv
så tänkte jag att jag hellre vill ha en förkylning än denna plåga med halsont
Men jag vet inte om detta var något bättre.
Känner mig upphängd och nedsläppt. *ausch*
I really Hate beeing sick..
speciellt när man inte bara får ligga och lata sig
utan måste ändå ta hand om barnen.

Har som sagt tillbringat en par timmar hos min mellersta syster idag.
Det var verkligen en tid sedan.
Riktigt roligt var det att få prata av sig lite.
Dessutom är Izabelle och Jenifer (hennes yngsta flicka) i samma ålder,
skiljer endast två veckor.
Så dom två har ju fått leka av sig litegrann.


Izabelle och Josefine (hennes äldsta) ute och slirar.

Här bär det av i 150.

Vi höll oss inomhus medan barnen var ute..typ en kvart.
då blev det tydligen för kallt.
VISST är det roligt att man fått en ORDENTLIG vinter
MEN H A L L Å Å Å Å det är ju inte kul när graderna är -15 och mera.
Barnen kan ju inte röra sig ordentligt med en massa påpyltade paltor.
Nåjaa..ska väl sluta gnälla..hellre detta än snöslask..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0