Besökare Idag Besökare Totalt

Generator J*veln..

Fyyyy vilken dag!
Varit till Kaskö och fixat golv med Älskling.
MEN då for strömmen mitt i och var borta en timme.
Såååå JÄTTE ROLIGT..NOT!
Eftersom epoxin börjar härda efter en stund
så går det inte att ta några pauser när man drar dit det.
Strömmen behövs eftersom man inte får det blandat annars + belysning.
Jag hade då äran att fara med gubben som skulle ha golvet
och leta efter en generator i Kaskö.
Fick lite sightseeing där då på samma gång.
Hahahahaaa..:) guuud vad pinsamt
MEN det gick bra och med oss fick vi en generator.
Kom äntligen tillbaka till villan och dom kämpade för att få igång den
passade strömmen på att komma tillbaka.
Så sist och slutligen hade vi ingen användning för denna GENERATOR J*VEL.

På hemvägen var vi hungriga som nå grisar eftersom klockan var 15.00
och vi hade inte ätit något på hela dagen.
VILKEN TUR att Älskling hade gjort smörgåsar och tagit med
enda NACKDELEN var att dom var genomfrusna.
Y E S vilken succédag!
Körde hem som nå idioter för att hinna hämta barnen från dagis till 16-tiden
och fort som f*n för att hinna göra någo mat före Älskling skulle iväg på möte nu till kl.18.
Satt mig ner för en stund sedan och rör mig inte ur fläcken på fleeeera timmar.
T R Ö T T !
Bara ett litet PROBLEM..det går inte att sitta och ta det lugnt med dessa BUSUNGAR!
De va d!

Hoppas ni andra haft en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0