Besökare Idag Besökare Totalt

€€€

Halva dagen har gått åt att leta fram de bästa korten
av våra sisådär 1000 bröllopskort.
33 st fick jag det minimerat till.
Då till den svåra biten..
Vem F****N skall stå för det kalaset..?!
Blir canvastavlor av alla våra bröllopsbilder.
Jag VILL ha..MÅSTE ha alla 33 st.
Detta är ju faktiskt
♥ O N C E ♥ I N ♥ A ♥ L I F E T I M E ♥
och jag vill fylla heeela väggen med den bästa dagen i vårt liv
när vi fyra ♥ blev ett.
Skall dessutom beställa tackkort åt alla och
Xander´s 1½ års korten skall beställas åt de närmaste..
Blir ju nog att punga ut med nå pengar där..
Pengar, Pengar, Pengar *SUCK*

Kommentarer
Postat av: Isac´s morsa

Ujj!! 33 canvastavlor, det lär bli en dyr historia! Tänk jag som bara sku vill ha EN canvastavla av Isac,men tycker redan det är för dyrt! :/

2010-01-11 @ 15:41:37
Postat av: Jaana

Nå högst troligt blir det inte 33 st måste nog minska till sisådär 20 MEN det lär bli SVÅRT!!! bara Tommi kommer in så ska vi kolla genom bilderna..visst lär det bli dyrt MEN då ja ser en fin fotovägg av bröllopsbilder i canvas i olika storlekar.

Men men vi skall in till stan och checka om dom ger bra rabatt där om vi faktiskt tar såhär mycket..sååå vi får se..

2010-01-11 @ 17:01:52
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0